1. jan. 2015

2014



Som seg hør og bør ett lite tilbakeblikk på 2014,
før vi tar fatt på 2015 :-)

Bloggen har i 2014 blitt enda litt sunnere,
nesten alle publikasjoner har vært paleo (lavkarbo) inspirert,
med noen utskeielser.

Lesertallet er minst doblet i løpet av året og bloggen har rundet 600 000 pageswievs,
facebooksiden Godt og Sunt har i skrivende stund 443 likes,
922 kommentarer på blogpostene:
Kjempegøy og gir lyst til å fortsette :-)

2014 har vært ett år for forandringer,
i grove trekk kan det oppsummeres slik:
-vi har flyttet
-enda sunnere mat
-jeg har begynt på kostholdsveileder-skolen Tunsmed


I 2015 er det jo helt innlysende at kosthold blir i fokus,
samt livsstil i det hele tatt...

Ett lite tilbakeblikk før vi tar fatt på det nye året:

Januar


Etter å ha oppdaget vannkefir, kombucha og melkesyregjæring i 2013,
kom de tre kulturene på bloggen med gode forklaringer på hvor, hva og hvordan...

Vannkefir har pr i dag 2004 klikk, Kombucha 4554 klikk og Melkesyregjæring 2660  klikk,
dette er uten tvil de postene som har vært jevnt populære hele året.





Februar


Det er ikke bare jeg som har åpnet opp øynene for lavkarbo eller paleo, også kalt steinalderkosthold,
Steinalderbrødet mitt som er laget uten mel har 4600 klikk...



Mars


I mars er det ukemenyene som slo til med over 400 klikk på, HER finner du for uke 13.



April


Det er ikke lett og komme tilbake til daglige rutiner når man flytter, så mars og April har ikke mange blogposter, men de som er er sett mange ganger blant annet denne syndige søte sjokoladekaken som min datter laget til meg på bursdagen min har over 800 klikk :-)



Mai


Endelig faller alt tilbake til normalt og jeg kan blogge om det som skjer, ville vekster er jo en av interessene mine og Ormegress var også kjempepopulært hos dere lesere :) med 599 klikk...



Juni


Syltesesongen begynner og det er uten tvil populært,
Morellsyltetøy med vanlig sukker fikk godt over 800 klikk...



Juli


Ukemenyene har fortsatt mange klikk,
fler en de andre postene,
ellers i Juli er Squash oppskriftene veldig populære,
bl. a. disse Squash-kakene-røsti med 460 klikk



August


 Fortsatt har ukemenyene mange klikk,
men den tradisjonelle Salaten fra Nice, Salade Niceoise med over 10 000 klikk slår de fleste.
-dog er nok mange av klikkene spam ;-)  eller treff fordi tittelen er fransk....



September


Måneden med færrest blogginnlegg, da tiden ble brukt ute i sommerværet som var ett par måneder forsinket, samt til forkurset i anatomi og fysiologi :-)
Det ble Ukemenyen for uke 38 med over 600 klikk som tar månedens mest sette :-)




Oktober


Oktober og høst, litt lav aktivetet på bloggen, som resten av året er det ukemenyene som er mest sett + giweaway fra Matbazaren,
samt Indisk Dessert Barfi som er en søt godbit med naturlig sukkersmak fra tørkede frukter.



November


Vel nå vet dere hva som har mest klikk ;-)
og etter det fikk denne nugattivarianten også sine er enn 100 klikk.
Jeg er glad for at dere lesere er like opptatt av sunt kosthold som meg :-)



Desember


Uten tvil for måneden for Julemat, hjemmelaget sylte var på topp lenge,
selvfølgelig også julekaker,
men nå på slutten av mnd er det Helstekt And som har flest klikk,
mon tro om den har tatt ver for kalkun på nyttårsaften hihi

HER er posten.



Riktig Godt Nytt År til alle lesere :-)

...og tusen takk til dere som tar dere tid til å kommentere !



..

En enkel måte å følge bloggen på er å:

1) Har du google konto kan du bli følger på nettstedet mitt,
du melder deg på i feltet på høyre side:
Følgere-medlemmer

2) like oss på Facebook :
-alle nye innlegg blir satt opp der...
(men husk at du blir borte i newsfeeden hvis du ikke liker innleggene innimellom...)

I tilegg blir jeg veldig glad og inspirert 
av alle nye følgere, G+ og liker...

På forhånd takk og jeg liker og følger selvfølgelig tilbake ;-)


.

2 kommentarer:

  1. Takk for alle de nyttige og inspirerende blogginnleggene dine i 2014 og lykke til med bloggen din i 2015. For meg er bloggen din et nyttig og inspirerende oppslagsverk med mye grunnleggende informasjon og sunn, rask og enkel mat som alle kan få til.
    Godt Nytt År!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen Takk og Godt Nytt År til deg også :-)

      Slett

...til stor glede for bloggforfatteren :-)