29. mai 2014

Supperest med Havre

En av mine snåle frokost-tips:

Suppe eller kraftrester
Havregryn

Ideen kom en dag jeg hadde så veldig lyst på havregrøt,
(er verken grøt eller fan av kornprodukter...
...med unntak av havre)
men jeg hadde en supperest som stod for tur.

Derfor kokte jeg suppen med havregryn og fikk:

Suppegrøt :-)

Ekstra sunn versjon av havregrøt siden suppen var kokt på hjemmelaget kraft.



Ha en god frokost !

.

En enkel måte å følge bloggen på er å:
1) Har du google konto kan du bli følger på nettstedet mitt,
du melder deg på i feltet på høyre side:
Følgere-medlemmer
2) like oss på Facebook :
-alle nye innlegg blir satt opp der...
(men husk at du blir borte i newsfeeden hvis du ikke liker innleggene innimellom...)
I tilegg blir jeg veldig
 glad og inspirert 
av alle nye følgere, G+ og liker...
På forhånd takk og jeg liker og følger selvfølgelig tilbake ;-)


.

1 kommentar:

  1. Jeg elsker måten du beskrive bloggen din her. Noen av bildene er så krystallklare.

    SvarSlett

...til stor glede for bloggforfatteren :-)