5. feb. 2014

Tapas av kjøttsausRESTER

Rester blir det innimellom,
selv de aller minste må brukes opp...


 
Jeg er ekstra fornøyd med meg selv når jeg kan servere de i Ny drakt ;-)

 

Denne gangen var det rester etter DENNE Kjøttsausen.






De minste restene passer godt i salater,
eller hvorfor ikke som tapas...

Til denne godbiten trenger du:

pr stykk

1 salatblad/endivieblad
1 ts creme fraiche
1 ss kjøttsaus
noen kikerter
1 grønnt blad-kruspersille

Hvordan du setter dem sammen er opp til deg mine ble slik:




En enkel måte å følge bloggen på er å:
1) Har du google konto kan du bli følger på nettstedet mitt,
du melder deg på i feltet på høyre side: 
Følgere-medlemmer 
2)   like oss på Facebook :
 -alle nye innlegg blir satt opp der...
(men husk at du blir borte i newsfeeden hvis du ikke liker innleggene innimellom...)
I tilegg blir jeg veldig glad og inspirert av alle nye følgere, G+ og liker ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

...til stor glede for bloggforfatteren :-)